عبدالرضا انتظاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای آبانماه توزیع نفت گاز با استاندارد یور چهار در جایگاه های منتخب در مسیرهای ترانزیت استان یزد در حال انجام است.
وی افزود: برای جلوگیری از آلودگی کمتر محیط زیست ، توزیع سوخت پاک در دست برنامه این شرکت است که در حال حاضر امکانات توزیع نفت گاز یورو چهار را در 8 مرکز عرضه استان فراهم کرده است .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد خاطرنشان کرد : هم اکنون در مسیر ترانزیت استان مسیر شمال به جنوب، نزدیک به 20مرکز عرضه وجود دارد که در هشت مرکز عرضه توزیع نقتگاز یور چهار در حال انجام است.
وی در ادامه با بیان اینکه تامین سوخت دوم نیروگاه ها از برنامه‌های جدی این شرکت است ، اظهار داشت: طبق برنامه زمان بندی شده ، ذخیره سازی قبل از شروع فصل سرما انجام شد.
به گفته مدیر منطقه یزد، به منظور تامین برق پایدار استان در فصل زمستان ، ذخیره سازی سوخت نیروگاه ها قبل از شروع فصل زمستان، در حال انجام بوده و موجودی سوخت نیروگاهها در وضعیت مطلوبی است .
انتظاری اظهار داشت: هم اکنون نیروگاههای استان از گاز طبیعی استفاده می کنند به همین دلیل ذخیره سوخت دوم برای زمان اضطرار و در فصل زمستان که مصرف این فرآورده پاک به اوج می رسد ، استفاده از سوخت مایع در دستور کار است تا از قطعی برق جلوگیری شود.
استان یزد دارای پنج نیروگاه ( سیکل ترکیبی ، زنبق ، فرآب، چادرملو و تابان )است که علاوه بر تامین برق استان، شبکه سراسری را تامین می کند.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.