به گزارش ایرنا، در این مراسم که 600 نفر از دانش‌آموزان و 110 نفر از معلمان دیروز این دبیرستان‌ها حضور داشتند، چندین برنامه فرهنگی، هنری و ادبی شامل سخنرانی مدیر دبیرستان، تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان انجام شد.
دبیر مراسم یادشده گفت: دانش‌آموزان و معلمان دبیرستان بهادری و مدرس با هدف تجلیل از مدیر مشترک خود «شکوفه بهادری» که نقش مهمی در موفقیت آنها داشت، برنامه دورهمی را تدارک دیدند.
عصمت منتظری در حاشیه برگزاری مراسم در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه این گردهمایی با استقبال مواجه شد، افزود: ذکر خاطرات دوران تحصیل توسط دانش‌آموزان، مدیر و معلمان از اهداف دیگر گردهمایی بود.
وی تصریح کرد: توسط دانش‌آموزان به مدیر و تمام معلمان 2 دبیرستان اعم از آقایان و بانوان، لوح تقدیر و همچنین شاخه‌های گل اهدا شد.
دبیر گردهمایی یادشده یادآور شد: بنا بود به تمام معلمان هدایای ارزشمند تهیه و تقدیم شود که با نظر و صلاحدید برخی از آنها و دانش‌آموزان هزینه آن صرف خرید یک دستگاه آب‌سردکن به ارزش 35 میلیون ریال برای دبیرستان بهادری شد.
منتظری با تشکر از همکاری دانش‌آموزان و معلمان قدیمی 2 دبیرستان یادشده که در این مراسم ، شرکت کردند ، ابراز امیدواری کرد که این‌گونه برنامه‌ها که نقش مهمی در تجلیل مقام معلم و مرور خاطرات گذشته دارد، تداوم یابد.
مدیر قدیمی دبیرستان بهادری گفت: برگزاری این مراسم و دیدن دانش‌آموزان و معلمان سال‌های گذشته کار ارزشمند و ابتکاری است که با پیگیری و همت مسئولان انجام‌شده است.
شکوفه بهادری افزود: مرور خاطرات گذشته توسط معلمان و دانش‌آموزان در اصل به معنای اهمیت دادن به عرصه تعلیم و تربیت و جایگاه معلمی است که خودجوش انجام‌شده است.
وی با قدردانی از متصدیان برنامه، ابراز امیدواری کرد تا همواره مردم و نسل جوان قدردان فعالان عرصه تعلیم و تربیت باشند و برای تعالی علم و دانش در جامعه بکوشند.
در سال‌های اخیر مشابه این برنامه در چندین مدرسه استان یزد برگزارشده است.
جمعیت یزد در سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر بود که در سال جاری تعداد دانش آموزان استان به 250 هزار نفر رسید که این تعداد نسبت به سال تحصیلی گذشته حدود 11 هزار نفر بیشتر است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.