به گزارش ایرنا ، محمدرضا صباغیان بافقی روز سه شنبه در جمع دهیاران دهستان خورمیزات مهریز افزود: قانونگذاری و نظارت بر اجرای دقیق آن 2 وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است .
وی با اشاره به اینکه در مجلس بر حسب نیاز در موارد متعدد قانون وضع می شود، خاطر نشان کرد: بعد از تصویب قانون آن چه خیلی مهمتر است، نظارت عالیه و مستمر بر اجرای آن است.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به رغم اهمیت نظارت که باید همیشگی و جدی باشد، برخی مواقع نمایندگان به وظایف خود عمل نمی کنند.
صباغیان بافقی بیان کرد: همه باید در هر رده و مقامی که هستند در چارچوب قانون وظایف خود را در قبال کشور و مردم انجام دهند که کوتاهی و بی توجهی نسبت به آن اصلا پذیرفته نیست.
در این جلسه تعدادی از دهیاران دهستان خورمیزات به طرح مسائل و مشکلات شامل ضرورت اشتغال جوانان، پیگیری ایجاد زیرساخت برای فعالیت های فرهنگی ، ورزشی ، ارائه تسهیلات کم بهره به کشاورزان و ساماندهی سطح معابر و کوچه ها را خواستار شدند.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز با قدردانی از تلاش های انجام شده از دهیاران خواست موارد را برای بررسی و پیگیری تهیه و به صورت مکتوب ارسال دارند.
حوزه انتخاببه مهریز شامل شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه با 200 هزار نفر جمعیت است.
دهستان خورمیزات یکی از پنج دهستان مهریز است که با 10 هزار نفر جمعیت 40 روستا و آبادی دارد.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 65 درصد در شهر و بقیه در 150 روستا و آبادی دهستان های میانکوه، بهادران، ارنان، تنگچنار و خورمیزات زندگی می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.