به گزارش خبرنگار ایرنا امیر جانبازی روز سه شنبه در مراسم واگذاری 13 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته دولت افزود: توجه دولت تدبیر و امید به کمیته امداد بیشتر از گذشته بوده و کمک های معیشتی و مستمری پرداخت شده از سوی دولت به مددجویان ، سه برابر افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: لاهیجان در چند موضوع بین شهرستان های استان گیلان از جمله در رسیدگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد پیشروست و این پیشرو بودن با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اداری میسر شده است.
جانبازی به رئیسان اداره های شهرستان تاکید کرد که در کمک به کمیته امداد و فقرزدایی در همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا مددجویان بتوانند از خدمات دولت بهره مند شوند.
رئیس کمیته امداد لاهیجان نیز اظهار داشت: برای ساخت این واحدها در مجموع سه میلیارد و 900میلیون ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده و هر واحد بطور میانگین 50 مترمربع زیر بنا دارد.
بختیار بازگیر گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون 48واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش احداث شده که از این تعداد 45 واحد تحویل و سه واحد باقیمانده نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی افزود: در این مدت 128 واحد مسکونی نیز تعمیر شده که در مجموع برای واحدهای ساخته شده و تعمیراتی 17 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.
بازگیر در زمینه اشتغال زایی نیز گفت: سال گذشته 72 میلیارد ریال در بخش اشتغال برای 400 نفر هزینه شده و امسال نیز با پرداخت 130 میلیارد ریال برای 600 نفر شغل ایجاد شده است.
شهرستان لاهیجان با 2 بخش مرکزی و رودبنه در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.