به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا شامگاه شنبه در این آئین گفت: کارمندان نظام جمهوری اسلامی دنباله رو امام (ره) هستند و شهیدان رجایی و باهنر برای آنها بهترین الگو محسوب می شوند.
یونس رنجکش افزود: میزان علاقه مندی کارمندان به خدمت صادقانه مهم است و رفتاری که یک کارمند با ارباب رجوع دارد، در قضاوت مردم نسبت به کارکنان دولت تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: مسئولیت ها فرصت مهمی برای گره گشایی از کار و مشکلات مردم است و در چنین نظامی، انجام هر خدمتی باید بر مبنا و معیار صداقت، تقوا و رضایت مردم باشد.
رنجکش ادامه داد: نظم و انضباط در کار و ارائه خدمت به مردم ضروری است و یک کارمند نمونه در انجام کار مردم، باید منضبط و منظم باشد و در فرایند امور اداری برای وقت مردم ارزش قائل شود.
فرماندار آستارا افزود: مسئولان دستگاه ها باید کارمندان نمونه را به عنوان الگوی خدمت به سایر کارمندان معرفی کنند و سیره عملی و رفتاری آنها سرلوحه کار دیگران باشد.
در این آئین علاوه بر کارمندان و مدیران نمونه، 40 دانش آموز برگزیده و برنده مسابقات علمی و فرهنگی و برترین های کنکور نیز تجلیل شدند و اجرای موسیقی، سرود و مسابقه از بخش های دیگر آن بود.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.