به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی گل محمدی عصر چهارشنبه در مصاحبه پیش از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و پدیده مشهد در رشت اظهار داشت: سپیدرود از شروع لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرده و این تیم به فکر پیروزی و جبران نتایج گذشته است که این موضوع، کار ما را مشکل می کند.
وی افزود: به طور حتم بازی سخت و سنگینی برابر سپیدرود خواهیم داشت اما امیدوارم که تمامی طرفداران شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از طرف هر 2 تیم باشند.
وی ادامه داد: ما بازی های سپیدرود را آنالیز کرده و بر نقاط قوت و ضعف این تیم واقفیم و امیدوارم که بازیکنان پدیده در این دیدار بتوانند به خوبی دستورات کادر فنی را پیاده کنند.
گل محمدی اضافه کرد: البته با توجه به شرایط موجود و کسب 2 پیروزی ، بازیکنان ما از لحاظ روحی روانی و همچنین از لحاظ جسمانی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند و آماده رویارویی با سپیدرود هستند.
وی خاطرنشان کرد: در دیدار برابر سپیدرود رشت حسین مرادمند را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و همچنین سه بازیکن ما به همراه تیم ملی امید در رقابت های جاکارتای اندونزی حضور دارند.
وی در مورد مشکلات مشابه مالی تیم های سپیدرود و پدیده افزود: ما هم مشکلاتی داشتیم اما اکثر این مشکلات رسانه ای نشده و برای آن حاشیه ایجاد نکردند و از طرف دیگر با صحبت و گفت و گو تا حدی مشکلات برطرف شده؛ گرچه بازیکنان ما هنوز طلبکارند اما اعتراضی نکرده و در نقطه مقابل نیز ، مسئولان این باشگاه به شدت بدنبال رفع مشکلات هستند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد عصر فردا (پنجسنبه 25 مردادماه) در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.