مهدی ولی پور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از ساکنان دهستان سند میرثوبان از توابع شهرستان چابهار توسط پزشکان داوطلب متخصص ، عمومی و دندانپزشک رایگان معاینه و ویزیت شدند و بیش از 80 میلیون ریال دارو بین بیماران توزیع شد.
وی اظهار داشت: با توجه به لزوم کمک رسانی به مردم تحت تاثیر خشکسالی های اخیر کشور، کاروان سلامت و معیشت هلال احمر استان همگام با 19 استان دیگر با اعزام 20 پزشک متخصص و عمومی ، ماما ، پیراپزشک ، امدادگر و پرسنل به منظور کمک به درمان مردم آسیب دیده منطقه به مدت یک هفته در سیستان و بلوچستان مستقر شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: در این مدت تیم اعزامی هلال احمر استان 22 هزار باکس آب معدنی بین ساکنان 21 روستای منطقه چابهار توزیع کرد.
وی با بیان اینکه به 35 نفر از ساکنان منطقه امداد و کمک های اولیه آموزش داده شد، اظهار داشت: برای تسهیل در روند درمان 2 بیمار با کمیته امداد هماهنگی های لازم نیز انجام گرفته است.
ولی پور یادآور شد: در راستای اجرای طرح نیابت نیز دیدار با خانواده های شش شهید منطقه انجام شد و برای کمک به کودکان کم برخوردار منطقه 50 بسته نوشت افزار، 70 جفت کفش و کتانی و 100 بسته اسباب بازی اهدا شده است.
بر اساس آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.