فرماندار رشت گفت: صنعت و تجارت دو رکن اصلی در توسعه استان گیلان است که بسیاری از مشاغل و فرصت های شغلی را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید‌محمداحمدی فرماندار شهرستان رشت در نشستی با موضوع بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های تولیدی،صنعتی و سرمایه ‌‌گذاری شهرستان که با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی کشور ،سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری گیلان ، کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان ، رئیس سازمان صنعت و معدن استان و مدیر کل تامین اجتماعی در فرمانداری رشت برگزار شد؛ اظهار داشت: سعی می‌کنیم در شهرستان در کنار تلاش برای توسعه کشاورزی، به صنعت و رسیدگی به واحدهای تولیدی نیز اهتمام شود و بخش‌های توسعه  متوازن پیش رود.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این نشست اظهار داشت: استان گیلان  محور کشاورزی است اما این به این معنا نیست که از حوزه فعالیت‌های صنعتی استان گیلان غافل شویم.

وی با بیان این که واحدهای صنعتی شهرستان رشت 45 درصد از واحدهای صنعتی استان گیلان را شامل می شود، افزود: یک هزار و 200 واحد صنعتی در شهرستان رشت داریم که بر اساس آمار تا پایان اردیبهشت سال جاری، 950 واحد فعال هستند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.