ساسان عادلی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: 2 عکس از علی اسداللهی سوته و یک مجموعه عکس با عنوان زن از کوروش شاملو از عکاسان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اردبیل در مشکین شهر راه یافتند.
وی خاطرنشان کرد: هیات انتخاب بخش عکس جشنواره اردبیل متشکل از سیف‌لله صمدیان، ساعد نیک‌ذات و زهرا رجایی هستند که از میان عکس‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره، 52 عکس از 43 عکاس را واجد شرایط حضور در بخش نهایی دانستند که در بخش مجموعه ‌عکس، این هیات هفت مجموعه از شش عکاس را برای حضور در بخش مسابقه این رویداد منطقه‌ای برگزیدند.
به گفته عادلی ، شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از 23 تا 26 مردادماه جاری به مدت چهار روز در شهر مشکین‌شهر اردبیل با حضور استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل برگزار می شود که انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل متولیان برگزاری این جشنواره هستند.

** جلسات نقد فیلم برای مددجویان بهزیستی لاهیجان برگزار می شود
جلسات مشترک ماهانه تحت عنوان سینما ، جامعه و زندگی با بهزیستی لاهیجان برگزار می شود که در آن فیلم هایی با موضوعیت بهزیستی مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.
ساسان عادلی همچنین گفت: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان اقدام به برگزاری جلسات ماهانه با عنوان سینما ، جامعه و زندگی در لاهیجان کرده که در این جلسات فیلم هایی با موضوع بهزیستی، خانواده و اجتماع در ارتباط با امور بهزیستی با حضور کارشناسان سازمان بهزیستی به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.
وی اظهار داشت: اولین جلسه این برنامه دوشنبه گذشته در سالن اجتماعات دکتر حکیم زاده بهزیستی لاهیجان برگزار شد و در آن فیلم سینمایی بلوک 9 خروجی 2 با موضوع طلاق، ازدواج مجدد و بچه های طلاق ساخته علیرضا امینی به نمایش درآمد و سپس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
وی برگزاری این جلسه ها را با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به معضلات و ناهنجاری های اجتماعی در خانواده ها بر اثر طلاق و توجه دادن جامعه ایرانی به حفظ اصالت ها و ارزش های خانوادگی ذکر کرد.
انجمن سینمای جوانان دفتر لاهیجان از انجمن های فعال در زمینه ساخت فیلم های کوتاه و عکاسی است که به عکاسان و فیلمسازان شرق استان گیلان آموزش می دهد.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.