وحید خاصی پور روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: هر یک از خانه های ورزش با صرف حدود 100 میلیون ریال در حدود 50 متر مربع فضا با امکانات آب، برق، گاز، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک ورزش های رزمی، میز شطرنج و دستگاه دارت در داخل مدرسه راه اندازی شد.
وی افزود: بر اساس تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و با آموزش و پرورش آستارا در روزهای آینده 2 خانه ورزش دیگر در یکی از روستاهای بخش لوندویل و دهستان حیران این شهرستان راه اندازی خواهد شد.
خاصی پور بیان کرد: روستاهای محروم از امکانات ورزشی در اولویت راه اندازی خانه های ورزش قرار دارند و در صورت تامین حدود 50 مترمربع مکان مناسب، به تجهیز و راه اندازی آنها اقدام خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: باید دهیاران، مسئولان خانه ورزش را به هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی آستارا معرفی کنند تا با جذب و ساماندهی ورزشکاران، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستانشین پربار شود.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.