گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان به خبرگزاری ایرنا حاکیست، جابر اخلاقی اظهار داشت: تیم گیلان در مسابقه های کشوری قرآن کریم در رشته های حفظ و قرائت قرآن، اذان و مداحی ، 2 مقام اول، یک رتبه دوم، 2 رتبه سوم و 2 مقام پنجم را به دست آورد.
وی افزود : در این دوره از مسابقه های کشوری قرآنی محمد جواد کاشفی در رشته اذان و مجتبی محمدزاده در رشت جزء حفظ 10 قرآن کریم اول شدند.
وی خاطر نشان کرد: محمد امین مطور در پنج جزء رتبه دوم را به خود اختصاص داد، سید محمدطه اطهری و هادی آدم پیرا هر دو در رشته اذان سوم شدند و سعید شکوهی در حفظ 20 جزء و امیر محمددیده بان در رشته حفظ 20جزء در جایگاه پنجم قرار گرفتند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان بیان داشت: تیم این استان با کسب هفت عنوان برتر ، رتبه سوم تیمی را به خود اختصاص داده است.
وی یادآور شد: سی و ششمین دوره مسابقه های، عترت و نماز با شرکت 35 تیم به میزبانی آموزش و پرورش شهر تهران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
*طرح یاوران ولایت با شرکت 295 دانش آموز دختر گیلان آغاز شد
پنجمین دوره طرح یاوران ولایت با شرکت 295 دانش آموز دختر استان گیلان با هدف هویت بخشی و شناخت استعداد آنها آغاز شده است.
این طرح در محور آموزشی و پرورشی شامل ساماندهای، مساله شناسی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، طب سنتی، اقتصاد مقاومتی و پاسخ به شبهات دینی به مدت چهار روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تنوع برنامه های چهار روزه این طرح گفت: در این طرح انواع فعالیت های پرورشی، مذهبی، آموزشی و ورزشی برگزار می شود که هویت بخشی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی از مهم ترین ارکان آن است.
نادر جهان آرای با بر شمردن عوامل موثر در در موفقیت دانش آموزان افزود: سلامت جسم و روح، نقش خانواده ها و جامعه از مهم ترین مولفه های تضمین توفیق دانش آموزان در زندگی است.
وی با قدردانی از زحمات سازمان بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی در برگزاری این اردوها ابراز امیدواری کرد تا با شناخت استعدادهای دانش آموزان بتوانیم آینده ای سبز و پرنشاط را برای جامعه رقم بزنیم.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.