سرپرست فرمانداری رودسر از برگزاری جشنواره بومی و محلی جواهر دشت در سطح ملی برای هفدهمین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش ایلنا ازرودسر، علی وارسته بهدانی در نشست با خبرنگاران این شهرستان با محوریت و موضوعیت هفدهمین جشنواره ورزش های بومی و محلی در منطقه ییلاقی جواهردشت این شهرستان به عزم و اهتمام دولت برای توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه اشاره و از جمله اقدامات انجام شده را پروژه برق رسانی به طول 19 کیلومتر با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریال و بهره مندی یک هزار و 250 خانوار از مزایای آن ، ترمیم و بازسازی لوله های آب با صرف اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال عنوان کرد .

وی از دیگر اقدامات انجام شده را احیا و بازسازی 14 چشمه سرویس بهداشتی و زیرسازی بخش اعظم این راه روستایی ذکر کرد .

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره ورزش های بومی و محلی در سطح ملی و در منطقه ییلاقی جواهر دشت در روزهای چهارم و پنجم مرداد ماه جاری ویژه برنامه ها را شامل افتتاح نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی، کارناوال شادی، مسابقات کشتی گیله مردی، والیبال، لافندبازی، اسب دوانی و چند برنامه مفرح دیگر عنوان کرد .

وارسته بهدانی ،ایجاد نشاط اجتماعی و احیا و زنده نگهداشتن ورزش‌های بومی ، محلی و انتقال این فرهنگ و سنن به نسل کنونی جامعه را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره خواند .

وی از حضور تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی خبر داد و گفت : از لحظات اولیه شروع جشنواره تمام دستگاه‌ها مستقر خواهند شد و در صورت نیاز خدمات دهی خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری رودسر به حضور جدی کارکنان محیط زیست در این جشنواره اشاره کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد و کارکنان محیط زیست نسبت به اجرای طرح های زیست محیطی با رعایت پاکسازی محیط زیست اقدام خواهند کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.