به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار ایرنا؛ آرمان در آئین افتتاح این واحدها به مناسبت دهه کرامت در روستای کوته کومه بخش لوندویل گفت: هزینه ساخت هر واحد 350 میلیون ریال است و با اعتبار اختصاص یافته و مشارکت خیران، 700 میلیون ریال برای ساخت این واحدها هزینه شد.
وی افزود: هر واحد مسکن با همکاری کمیته امداد امام (ره) و با حدود 50 متر مربع زیربنا در کمتر از سه ماه تکمیل و به خانواده های نیازمند تحویل داده می شود.
سپاه آستارا سال گذشته با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد و 900 میلیون ریال، 23 واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته بود.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و پنج هزار و 330 نفر در قالب 2 هزار و 911 خانوار آن، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.
***
سامانه شبیه ساز تیراندازی مجازی با هدف افزایش مهارت نیروهای مسلح و بسیج، به مناسبت دهه کرامت در سالن 9 دی آستارا رونمایی شد.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز چهارشنبه در آئین رونمایی این سامانه گفت: این سامانه نرم افزاری با تلاش متخصصان داخلی در فضایی به مساحت 80 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال راه اندازی شده و علاوه بر آستارا، در رشت نیز فعال شده است.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: کاربرد همزمان پنج سلاح در خط آتش با شبیه سازی سلاح های سبک نیروهای مسلح و اجرای طرح های تاکتیکی ثابت و متحرک از قابلیت های این سامانه است و علاقه مندان به ورزش تیراندازی نیز می توانند برای آموزش، نام نویسی و در دوره ها شرکت کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.