گزارش واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا حاکیست؛ فرهاد دلق پوش در جلسه کمیسیون نظارت استان هوشیاری مردمی را اساس مقابله با فضای اقتصادی در جامعه دانست و تاکید کرد: مدیریت و مهارت تورم بر عهده یک دستگاه نظارتی نیست بلکه اتحاد و انسجام تمامی اعضای کمیسیون نظارت و کارگروه تنظیم بازار استان را می طلبد.
وی با اشاره به جایگاه ویژه نظارتی کمیسیون گفت: کمیسیون نظارت امانتدار بازار و مردم است و برهمین اساس در تصمیمات باید قضاوت عادلانه متکی بر قانون و واقعیت باشد.
دلق پوش با انتقاد از رویکرد ابزاری برخی افراد برای حضور در تشکیلات اصناف شهرستان ها تاکید کرد: کسی حق سوء استفاده از جایگاه قانونی و استفاده ابزاری از بازار را ندارد؛ بدون مماشات این افراد خلع و به دستگاه قضایی جهت برخورد قانونی معرفی خواهند شد لذا آرامش و نظم بازار باید به صورت منطقی حفظ شود.
وی درک شرایط حاکم بر بازار و تاثیر آن در کنترل و نظارت بر مبادی تولید و توزیع را مهم ارزیابی و بیان کرد: اثرات اقتصادی کشور ما متاثر از تحولات سیاسی و ورود دشمنان از درگاه اقتصادی برای ضربه زدن به نظام می باشد لذا هوشیاری و همراهی در کنترل بازار تکلیف همگانی ماست .
افزون بر یکصد هزار واحد صنفی در استان گیلان فعال است.
7296
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.