انور بی نیاز روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ساخت و ساز در حریم راه موجب کاهش دید رانندگان و افزایش تصادف می شود و آزادسازی حریم راه ها پس از طی مراحل قانونی، اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی و نماینده دادستان در مناطق آقچای و گردنه حیران آستارا انجام شد.
وی افزود: حراست از حریم قانونی راه های اصلی، فرعی و روستایی از مهمترین وظایف اداره راهداری است و عوامل راهداری به نظارت و بازدید از محورهای ارتباطی اقدام و در صورت مشاهده ساخت و ساز غیرمجاز، از طریق مراجع ذیربط برخورد قانونی می کنند.
وی بیان کرد: گردنه حیران از نقاط گردشگرپذیر آستاراست اما اراضی مجاور حریم راه های آن به دلیل جاذبه های طبیعی مورد طمع زمین خواران قرار می گیرد.
بی نیاز اظهار کرد: 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه خیز و ساخت دیوار حائل در محدوده های خانبلاغی و دمیراوغلی کش محور آستارا-اردبیل تصویب شده و اجرای آن نیازمند تخصیص اعتبار است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی ، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.