مدیرعامل گاز گیلان با اشاره نقش مهم گاز در زمینه تامین انرژی استان اظهار داشت: این شرکت از ابتدای تابستان تا 15 تیرماه، بیش از 181 میلیون مترمکعب گاز به 3 نیروگاه تولید برق استان تحویل داده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل گاز گیلان با اعلام این موضوع که تحویل روزانه 12 میلیون مترمکعب گاز در تابستان در نوع خود یک رکورد محسوب می شود اظهار داشت: این میزان تحویل گاز به بخش نیروگاهی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 11 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به دستورالعمل استانداری گیلان درخصوص کاهش ساعات کاری ادارات دولتی بعلت گرمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق بیان نمود: شرکت گاز استان گیلان نیز هم‌راستا با سایر نهادهای دولتی استان با اجرای این دستورالعمل برای مدیریت مصرف برق تلاش کرده است.

مدیرعامل گاز گیلان با بیان این موضوع اظهار داشت: شرکت گاز برای صرفه‌جویی در مصرف برق علاوه بر اجرای دستورالعمل استانداری اقدامات موثری از قبیل استفاده از پنجره‌های دوجداره برای کاهش هدررفت سرما، سرویس وسایل برقی برای افزایش راندمان آنها، خاموش کردن لامپ‌های اضافه و دستگاه‌های برقی غیرضروری و ... را به انجام رسانده است.

 اکبر در پایان با بیان اهمیت موضوع صرفه جویی به‌ویژه از دیدگاه اسلام گفت: از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) صرفه‌جویی یک معروف است و انجام و امر به آن یک واجب الهی است فلذا این شرکت نیز با تبلیغ راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب و برق، درجهت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه انرژی تلاش کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.