به گزارش خبرنگار ایرنا، میر شمس مومنی زاده روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با عملکرد خوبشان علاوه بر تقویت روحیه مردم اعتماد آنان نسبت به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهند.
وی مردم را ارزشمند ترین سرمایه نظام و پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی چالش های مختلفی را پشت سر گذاشته و همواره پشت انقلاب اسلامی و ولی فقیه ایستاده اند بنابراین لازم است تکریم بیش از پیش ارباب رجوع در ادارات مورد توجه باشد.
مومنی زاده با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق تصریح کرد: باید با مصرف بهینه آب و برق علاوه بر صرفه جویی در انرژی بتوانیم با کمک یکدیگر سال زراعی را پشت سر بگذاریم.
فرماندار شهرستان بندرانزلی خاطر نشان کرد: فرمانداری بندرانزلی در نظر دارد مدیران دستگاه های اجرایی که در مصرف برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند در پایان تابستان امسال تشویق کرده و به مدیران دستگاه هایی که نسبت به سال گذشته مصرف آنها تغییری نکرده، تذکر دهد.
مومنی زاده در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم موفقیت در جذب حداکثری اعتبارات طرح های روستایی از سوی برخی دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: کوتاهی هر مسئول و مدیر اجرایی که موجبات عدم تخصیص و جذب اعتبارات اختصاص داده شده به طرح ها شود، خیانتی نابخشودنی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در جلسه شورای اداری امروز، وحید پورحضرت که سابقه بخشداری لوندویل و معاون عمرانی فرماندار آستارا را در کارنامه خود دارد، به عنوان معاون عمرانی فرماندار انزلی معرفی و از تلاش های سجاد کریمی معاون عمرانی سابق تقدیر شد .
همچنین طاهره تندگو بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرانزلی انتخاب و معرفی شد.

** فرمانداری انزلی درجه یک شد
فرماندار شهرستان بندرانزلی از ارتقای درجه سطح فرمانداری انزلی به فرمانداری درجه یک از سوی وزارت کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا میرشمس مومنی زاده در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس ارزیابی فرمانداری ها از سوی وزارت کشور و سطح بندی آنها بر اساس چارت موجود ، فرمانداری شهرستان بندرانزلی به فرمانداری درجه یک ارتقا یافت.
وی با اشاره به اضافه شدن معاونتی دیگر در فرمانداری انزلی افزود: بر اساس چارت سازمانی وزارت کشور برای فرمانداری های درجه یک، در کنار معاونت سیاسی و امنیتی و معاونت عمرانی ، معاونت برنامه ریزی و توسعه نیز افزوده شد.
مومنی زاده با اشاره به سیاست دولت مبنی بر لزوم استفاده از بانوان در پست های اجرایی گفت: برهمین اساس و باتوجه به لزوم افزایش یک پست معاونت در فرمانداری انزلی ، طاهره تندگو به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری انتخاب و معرفی شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.