مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از سفر ده روزه به سه کشور اروپایی برای بازدید از مراحل ساخت و نصب تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، بابک رمضانی اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان خودرویی متعلق به سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت در سال ۹۴ قرارداد خرید ۷ دستگاه خودروی نیمه‌سنگین، یک نردبان بلند و دو دستگاه پلتفرم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت دارای میانگین سنی ۲۵ سال هستند، گفت: سال ۷۲ چندین خودروی آتش‌نشانی از سوی سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور همراه یک نردبان به سازمان تحویل داده شد و در حال حاضر نردبان موجود نیازمند تعمیر است.

رمضانی با بیان اینکه اخیرا ۶ دستگاه خودرو مدرن به ناوگان آتش‌نشانی شهرداری رشت افزوده شده، تصریح کرد: هفتمین خودروی تخصصی امداد و نجات با کلیه امکانات در منطقه آزاد آماده ترخیص است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت به ارتفاع ساختمان‌های موجود در رشت اشاره کرد و گفت: ساختمان‌هایی با ارتفاع ۶۰ الی ۵۵ متری در رشت وجود دارد و بیشتر این‌ها به صورت تجاری و اداری مورد استفاده بوده و در صورت بروز هر گونه حادثه سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت نیازمند داشتن نردبان و پلتفرم‌های بلند به منظور ارائه خدمات به شهروندان است.

رمضانی با تاکید بر اینکه سفر ده روزه به سه کشور آلمان، ایتالیا و کروواسی در راستای بازدید از مراحل ساخت این تجهیزات انجام می‌شود، بیان کرد: تمامی هزینه‌های سفر توسط شرکت طرف قرارداد با شهرداری رشت پرداخت شده و این اقدام از جمله شرح وظایف و خدمات این شرکت مطرح دنیا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.