مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عصر سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: با اعلام حادثه آتش سوزی واحد مسکونی در عصر امروز (سه شنبه) به مرکز کنترل 125 این سازمان بلافاصله 56 آتش نشان به همراه 17 دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه در سلیمانداراب رشت اعزام شدند.
بابک رمضانی علت این آتش سوزی را اتصال در سیستم سیم کشی برق عنوان و تصریح کرد: چهار خانه ویلایی دارای سقف های یکپارچه و بدون دیوار آتش بر در این حادثه دچار آتش سوزی و خسارت شدند.
وی با اشاره به تلاش آتش نشانان اعزامی به محل آتش سوزی برای مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن اظهار داشت: دو نفر از آتش نشانان حین انجام این ماموریت به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه گردن و کمر به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مداوا قرار دارند.
وی در ادامه مهار آتش سوزی در محوطه بیمارستان رازی رشت در عصر امروز دوشنبه را یکی دیگر از ماموریت های آتش نشانان عنوان و تصریح کرد: با اعلام این مورد از آتش سوزی 53 آتش نشان به همراه 14 خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه اعزام شدند که مهار و اطفای حریق به سرعت انجام شد و از سرایت آتش به بخش تاسیسات این بیمارستان در مجاورت کانون حریق پشگیری شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به نامشخص بودن علت این حریق بیان داشت: در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 14 ایستگاه آتش نشانی است.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.