خداداد عزیزی عصر دوشنبه در مورد حاشیه های موجود در بخش مالکیت باشگاه سپیدرود در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مدارک و مستنداتی که دیدم، مالکیت باشگاه سپیدرود رشت مربوط به محمد نوین است و ایشان مرا به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرده و اگر مالک قبلی اعتراضی دارد، باید مسئولان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این مورد رسیدگی و تصمیم گیری کنند.
وی افزود: البته یک عده همیشه حاشیه سازی می کنند به خصوص اینکه رشت یک شهر فوتبالی است و علاقمندان به این رشته در این شهر زیاد است، به طور حتم اینگونه حواشی نیز بیشتر است اما من پس از مذاکره با مالک جدید و قانونی این باشگاه کار خود را با این گروه آغاز کردم و سایر مسایل مدیریتی به من مربوط نمی شود و تمام فکرم معطوف به ساختن تیمی قدرتمند برای حضور در رقابتهای لیگ برتر است.
وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه رشت یک شهر فوتبالی است و تیم سپیدرود نیز طرفداران زیادی دارد، باید شرایط را طوری برای این تیم مهیا کنیم که در نهایت سپیدرود برای ماندن تلاش نکند و مقام خوبی را در لیگ برتر کسب کند.
سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد پیوستنش به این تیم بیان کرد: کار ما مربیان همین است که اگر پیشنهادی داشته باشیم، وارد مذاکره می شویم که در این راستا نیز با مدیران سپیدرود به توافق رسیدیم.
وی در ادامه گفت: ای کاش این پیشنهاد و توافق یک ماه زودتر انجام می شد چون در نقل و انتقالات بازیکنان دست ما بازتر بود و هم اینک نیز چند بازیکن از تیم سپیدرود رشت جدا شده اند اما با این وجود امیدوارم که تیمی خوبی را برای رقابتها مهیا کنیم که شایسته نام سپیدرود و طرفدارانش باشد و نگرانی سال گذشته را از بابت سقوط نداشته باشند.
وی اضافه کرد: البته با توجه به فرصت کمی که تا آغاز رقابتهای لیگ برتر باقی مانده، کار سختی را پیش رو داریم اما تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست و همچنین بازیکنان جدیدی را که در پست های مختلف نیاز داریم را جذب کنیم که در راستای جذب بازیکنان جدید نیز، مدیریت باشگاه قول همه گونه همکاری را به کادر فنی داده است.
روز گذشته از سوی محمد نوین مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت، خداداد عزیزی به عنوان سرمربی این تیم معرفی و همچنین مراسم معارفه این مربی نیز، امروز(دوشنبه) در رشت برگزار شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.