محمدجعفر علیزاده روز شنبه در بازدید از دو بیمارستان در حال ساخت لنگرود و لاهیجان در شرق گیلان افزود:با ساخت و افتتاح سه بیمارستان در شهرهای لاهیجان ، لنگرود و تالش در گیلان 560تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی این استان افزوده می شود .
وی اظهارداشت: این بیمارستان ها دارای نقشه های جدید هستند و با توجه به مصوبه هیات وزیران در تجهیز این بیمارستان ها از تمام تجهیزات ساخت داخل استفاده می شود و این تجهیزات بیمارستانی در داخل کشور تولید می شوند و بطور مستقیم نیازی به واردات تجهیزات از خارج کشور وجود ندارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در بازدید خود از بیمارستان در حال ساخت لنگرود و لاهیجان به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیمارستان لنگرود با پیشرفت 86درصدی در دست اجراست و پروژه بیمارستان پیروز لاهیجان نیز بازدید و مشکلات کنارگذر لنگرود نیز بررسی شد .
وی ادامه داد :بیمارستان 224تختخوانی پیروز لاهیجان شامل بخش های اتاق عمل ، اتاق زایمان ، بستری جراحی مردان ، بستری داخلی مردان ، بستری داخلی زنان ، بستری کودکان ، بستری ویژه ای. سی .یو، بخش بستری ویژه سی. سی. یو و بخش بستری ویژه پی .سی .سی. یو و بستری ویژه ان. ای. سی .یو ، بخش بستری تحت نظر و فوریتی اورژانس و بخش های دیالیز و گهواره نوزاد سالم می باشند .
وی یادآورشد:بیمارستان پیروز لاهیجان در زمینی به مساحت 18هزار مترمربع زیربنا در پنج طبقه ساخته شده که تاکنون 550میلیارد ریال هزینه صرف آن شده و از پیشرفت فیزیکی بیش از 95درصد برخورداست.
وی تصریح کرد: این بیمارستان که در مرحله قابلیت بهره برداری قرارگرفته است یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های دولتی درحال احداث در استان گیلان به شمار می رود.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی روز شنبه به همراه استاندار گیلان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، سرپرست فرمانداری و معاون عمرانی فرمانداری لاهیجان ، جمعی از مدیران استان و شهرستان های لاهیجان و لنگرود ،نمایندگان مردم لاهیجان و لنگرود در مجلس شورای اسلامی در قالب هیاتی از بخش های مختلف ساختمان های دو بیمارستان لنگرود و لاهیجان بازدید بعمل آمد.
شهرستان لاهیجان در 40کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.