به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر جمشیدنژاد روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان گیلان در رشت افزود: بر کسی پوشیده نیست که آموزش در آموزش و پرورش که از کودکی آغاز و به نوجوانی و جوانی ختم می شود، جزو مهمترین مقاطع است.
وی با اشاره به نقش مهم فرهنگیان برای تعلیم و تربیت دانش آموزان اظهار داشت: همه بایستی در حوزه تعلیم و تربیت مشارکت داشته باشند.
وی ضمن قدردانی از تلاش های حاجتی مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: او با توانمندی، تعامل و روحیه خوب برای آموزش و پرورش استان کارهایی موثر انجام داد.
جمشید نژاد اظهار امیدواری کرد که مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان نیز در طول خدمتش، بتواند با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید که در راستای توسعه کشور و حفظ استقلال است، موفق باشد.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت بیان داشت: کشور بایستی به سمتی برود که این افراد برای انجام مسئولیت خطیر خود، دغدغه ای نداشته باشند.
منوچهر جمالی با اشاره به هدف گیری دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این شرایط بایستی پشتیبان نظام و دولت باشیم.
مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم گفت: این استان داری ظرفیت هایی است که با همت همه همکاران و تلاش مدیران اصلی، ستادی و منطقه ای بایستی این ظرفیت ها را شناسایی و بسترهای لازم را برای ظهور آنها فراهم کنیم.
نادر جهان آرا افزود: به طور قطع به همکاری همه فرهنگیان و همکارانی که مستقیم پی گیر فعالیت های آموزش و پرورش هستند، نیازمندیم.
در این مراسم طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش نادر جهان آرا به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان معرفی و از خدمات مهدی حاجتی مدیرکل سابق قدردانی شد.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 370 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.