معاون فرماندار صومعه‌سرا گفت: باید قبل از وقوع حوادث و موارد بحرانی تدابیر لازم اندیشیده شود تا خسارات ناشی از آن به حداقل برسد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرستان صومعه‌سرا به ریاست  اولیایی و با حضور قائم‌مقام اجرایی در امور شهرستان‌های شرکت توزیع برق گیلان و رییس اداره برق صومعه سرا وبخشداران وشهرداران و دیگر مسئولان برگزار شد.

معاون فرماندار در این جلسه گفت: در بازدیدهای مشترک تعامل بیشتری بین شهرداری‌ها و اداره برق شهرستان برقرار شود تا در مواقع اضطراری مشکلات در اسرع وقت مرتفع شود.

وی به پیش‌بینی ژنراتور برق برای فرمانداری صومعه‌سرا و طرح در کمیته برنامه‌ریزی اشاره کرد و افزود: باید قبل از وقوع حوادث و موارد بحرانی تدابیر لازم اندیشیده شود تا خسارات ناشی از آن به حداقل برسد.

اولیایی همچنین از شهرداری صومعه‌سرا خواست درباره جابجایی شبکه‌های برق و هماهنگی در حفاری‌های شهری مدیریت مطلوب داشته باشد.

معاون در پایان ضمن تشکر از برقراری این جلسه اظهارداشت: مشکلات و موارد مطروحه در این جلسه به اداره برق شهرستان اعلام شود تا پس از بررسی و برنامه زمان‌بندی به فرمانداری و بخشداران اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.