فرماندار رودبار در دیدار با دو خانواده معظم شهید در توتکابن گفت: شهداء که برای دفاع از انقلاب و کیان اسلامی از جان خود گذشتند، ستاره های درخشان و چراغ راه ما در مسیر خدمت هستند.

به‌گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری با اشاره به دیدارهای‌مستمر رهبرمعظم انقلاب و رئیس جمهوری با خانواده های گرانقدر شهداء اظهار داشت: دیدار و همنشینی با خانواده های معظم شهداء بعنوان یادگاران ستاره های درخشان ایران اسلامی، انگیزه مدیران را برای خدمت و کار بیشتر افزایش می دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت اله بهشتی و یاران شهیدش گفت: این یار صدیق امام راحل از چهره های استثنایی حوزه علمیه قم، علما، اندیشمندان و مدیران بزرگ کشور بود که در کنار امام خمینی(ره)، برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و آینده کشور زحمات بسیاری کشید.

فرماندار افزود: دکتر بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی و قانون اساسی با نگاه نافذ، لبخندی دلنشین و صدایی متین توجه و احترام همگان را بر می انگیخت.

میرغضنفری با بیان اینکه بررسی سیره شهید بهشتی خلاق و مبتکر بودن وی را نشان می دهد، افزود: وی در هر دیدار یک فکر و ایده جدید به دوستان جوان خود معرفی و آنان را با یک فعالیت جدید در عرصه فکر و فرهنگ و تبلیغ اسلامی آشنا می‌ساخت.

در این دیدارها که با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار و در آستانه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران شهیدش صورت پذیرفت خانواده های معظم شهیدان رضایی و ذوقی مورد تفقد قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.