به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان انزلی این فیلمساز روز سوم تیر24 ژوئن ساعت 16.30 در برنامه ای به نام پل صلح در ساختمان National center of aesthetics سخنرانی با عنوان رابطه فرهنگی - سینمای ارمنستان و ایران خواهد داشت .
از دیگر مهمانان این جشنواره یوری مچیتف عکاس نامی گرجستانی ،دوست نزدیک پاراجانف است.
آرمین ابراهیمی، متولد 1367 است. وی از سال 1385 کار در زمینه‌ی نقدِ سینمایی را در روزنامه‌های اعتماد، شرق، تهران امروز و روزگار فعالیت داشت . وی کار در زمینه‌ی نقد سینمایی در ماهنامه‌ی سینمایی فیلم از سالِ 1388 تا امروز و فعالیت در انجمن سینمای جوانان ایران- دفترِ بندرانزلی، به عنوان منتقد، و مسئولیت کانون فیلم دفتر انزلی و نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های سینمای جهان و ایران، و کار با هنرجویان در زمینه‌ی مفاهیم نقد را به عهده دارد.
ابراهیمی ساخت فیلمِ کوتاهِ «تعقیب» و پذیرفته‌شدن این فیلم در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا، بنگلادش ، ساختِ فیلم مستندِ «پرستیسیمو»، ساخت فیلم کوتاه داستانی «آخرِ پاییز»، در ورکشاپ فستیوال فیلم داکا بنگلادش، به زبان انگلیسی و برگزیده شدن به عنوان بهترین فیلم کارگاه 2017 را در کارنامه دارد.
تحصیل در زمینه‌ی گرافیک، کار در زمینه‌ی طراحی جلد کتاب، طراحی پوستر و غیره و تدریس گیتار و موسیقی کودک از دیگر فعالیتهای این هنرمند است.
این جشنواره اول تا دهم تیر ( 22 ژوئن الی 1 جولای 2018 ) در شهر ایروان ارمنستان برگزار می شود .
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.