در پی وقوع سیلاب و رانش در جاده فرعی رحیم آباد به سمت لشکان، تیم های بهداشتی- درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق سیلاب زده رودسر مستقر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 2 اکیپ پزشکی به همراه دهیار و تجهیزات لازم در مرکز درمانی زیاز و یک اکیپ پزشکی و دهیاری در روستای بارگاه دشت که بالاتر از محل حادثه بودند، مستقر شدند.

همچنین کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه نیز جهت نظارت بهداشتی و کمک به سیل زدگان در منطقه حضور دارند. در این خصوص با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهری، کمیته بحران نیز در شهرستان رودسر تشکیل شد.

سیلاب چهار خانه روستایی که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برده است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در این خصوص، گفت:  تا کنون مرگ سه نفر مسجل شده؛ همچنین به گفته افراد بومی منطقه، سیلاب تعدادی از خودرو‌های گردشگران را نیز با خود برده است و در حال حاضر به‌ دلیل سیلاب 800 متر از راه اصلی روستایی کاکرود و ارتباط 70 روستای این منطقه قطع شده است که نیروهای راهداری بلافاصله در محل مستقر شدند تا با بازگشایی راه‌های فرعی، مفقودان احتمالی را جستجو کنند.

روستای کاکرود دارای 2 مرکز جامع سلامت روستایی و 7 خانه بهداشت و 67 روستا که جمعیتی بالغ بر دو هزار و 925 نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد و شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.