به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، تمامی تیمهای لیگ برتری هم اینک در تکاپوی به خدمت گرفتن و جذب بازیکنان جدید هستند تا با قدرت در رقابتها حضور یابند.
اما وضعیت مبهم در باشگاه سپیدرود رشت باعث شده که نه تنها این تیم تاکنون بازیکنی را جذب نکند، بلکه بازیکنان موثر فصل گذشته این تیم نیز، یکی یکی جدا شوند.
با توجه به نامشخص بودن مدیریت این باشگاه که یک روز گفته می شود تن زاده هنوز مالک این باشگاه و روز دیگر صحبت از خریدار جدیدی می شود، به طور حتم نمی توان با این شرایط انتظار داشت این باشگاه بتواند بازیکن جدیدی را جذب کند.
از طرف دیگر تن زاده مالک باشگاه عنوان کرده که نادر دست نشان سرمربی رسمی تیم فوتبال سپیدرود رشت است و به کار خود ادامه می دهد و از طرف دیگر، علی کریمی سرمربی فصل قبل این تیم، هنوز خود را مربی قانونی می داند و تست جذب بازیکن برای تیم سیپدرود برگزار می کند.
با توجه به این امر، تاکنون توحید غلامی و امید سام کن دو بازیکن موثر و جوان تیم فوتبال سپیدرود رشت از این تیم جدا و به تیمهای جدید پیوستند.
توحید غلامی بازیکن سپیدرود رشت با عقد قراردادی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست تا فصل جاری رقابت های لیگ برتر را با پیراهن این تیم به میدان برود.
اما امید سام کن مدافع جوان تیم فوتبال سپیدرود رشت که مدنظر وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران قرار گرفته بود، شامگاه دوشنبه با این تیم قرارداد امضاء کرد.
سام کن 22 ساله که فصل گذشته حدود 600 دقیقه برای تیم فوتبال سپیدرود رشت به میدان رفته بود، در اکثر دیدارها ، بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشت و این بازیکن جوان قراردادی دو ساله با تیم استقلال تهران امضاء کرد.
هم اینک نیز تماشاگران و طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت منتظر هستند تا وضعیت مدیریتی این باشگاه به کجا خواهد انجامید و این تیم از چه زمانی شروع به جذب بازیکنان جدید خواهد کرد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.