مدیر آموزش و پرورش آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: حدود یکهزار دانش آموز، معلم و والدین دانش آموز از شهرستان آستارا در هجدهمین دوره پرسش مهر رئیس جمهوری در سال تحصیلی 97-96 شرکت کرده بودند و بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش، دانش آموز یاد شده از آستارا رتبه دوم کشور را کسب کرد.
سجاد موسویوی اظهار کرد: در مرحله استانی طرح پرسش مهر رئیس جمهوری نیز از آستارا مهران سیف زاده و رسول بنی خادمی در رشته خوشنویسی به ترتیب رتبه های دوم و سوم، مریم مصافی نیا در رشته نقاشی رتبه دوم و سولماز محمدی در رشته طراحی رتبه سوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: طرح پرسش مهر با هدایت دانش آموزان به تفکر، باعث ایجاد روحیه پرسش‌گری می‌شود و سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر، داستان نویسی، وب نویسی، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی و سرود همگانی از رشته های این طرح است.
تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را چگونه در محیط مدرسه تمرین کنیم؟ پرسش مهر دکتر روحانی در سال تحصیلی 97-96 بود.
بیش از 35 هزار نفر از دانش آموزان استان گیلان در این طرح شرکت کرده بودند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و 16 هزار دانش آموز در 150 مدرسه دولتی و غیر دولتی آن مشغول تحصیل هستند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.