به گزارش خبرنگار ایرنا امیر جانبازی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: این مبلغ در سال گذشته از محل مدیریت بحران به شهرستان لاهیجان اختصاص یافته که بخشی از این اعتبارات برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی هزینه شده و بقیه نیز امسال هزینه خواهد شد.
وی افزود: جلسه امروز با محوریت بررسی و پیشگیری از حوادث احتمالی لاهیجان تشکیل شده تا نسبت به آسیب هایی که ممکن است هنگام بروز حادثه برای شهرستان بوقوع بپیوندد، اقدامات لازم انجام شود.
جانبازی خاطرنشان کرد: سال گذشته حوادثی مانند برف ، سیل و آتش سوزی در این شهرستان رخ داد ولی این حوادث به خوبی مدیریت شد و با تلاش های صورت گرفته، خسارت آنها به حداقل رسید.
فرماندار لاهیجان دفع نکردن آب های سطحی و یا عدم جلوگیری از پیشروی آب رودخانه های حاشیه شهرها را از جمله مواردی عنوان کرد که اگر چاره اندیشی نشوند، ممکن است به معضل تبدیل شوند.
وی گفت: در سال گذشته 30 درصد برق شهرستان لاهیجان تقویت شده تا هنگام گرمای شدید یا برف و سیل، مشکل برای شهروندان بوجود نیاید.
شهرستان لاهیجان با 2 بخش مرکزی و رودبنه در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.