رییس کمیسیون عمران شورای‌شهر رشت گفت: شهر رشت با بدهی تحویل گرفته شده و باید از این بدهی نترسید و شجاعانه وارد شویم.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی رییس کمیسیون عمران شورای‌شهر رشت با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری رشت خیلی کارکرد اما رسانه‌ای شد، گفت : از اینکه مدیریت شهری و شورا کارهای خبری زیادی انجام نمیدهند که البته خودم همچنین از عملکرد آن راضی هستم زیرا در مجموعه مدیریت شهری قبل بسیار سعی در رسانه ای کردن کارها بود و بخصوص باعث بزرگ نمایی شدن مسایل میشدند.

رسولی با بیان اینکه 9 ماه از تشکیل شورا و مدیریت شهری میگذرد گفت: از خواسته های مردم و حق آنها است که به صورت ملموس و محسوس از عملکرد شهرداری آ گاه شوند.

وی در مورد رفتارها و سیاست های مالی شورای پنجم گفت: متاسفانه از مشکلات شهر رشت نبود زیرساخت اقتصادی پویا مناسب است  و شهر رشت با بدهی تحویل گرفته شده است و باید از این بدهی نترسید و شجاعانه وارد شویم.

وی در مورد پرداخت بدهی شهرداری گفت: تاکنون شهرداری رشت توانست 184 میلیارد و 600 میلیون از بدهی شهرداری بوده است، گفت: بیشتر شهرداری های کشور با چنین مشکلاتی روبرو هستند و خوشبختانه پرداخت بخشی از بدهی ها در رشت از سوی شهرداری گامی موثر بوده است.

وی در مورد حقوق و دستمزد کارکنان نیز گفت: روال خوب و تعادل مناسبی در پرداخت ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت عملکرد های خوبی در مورد بدهی ها و پرداختنها انجام داده است گفت: نباید این تلاشها را نادیده بگیریم و از اینکه در آن بیل و کلنگی نبوده است از آن به سادگی بگذریم.

رسولی ادامه داد: از کارهای مهم دیگر شهرداری خرید سهام بانک شهر بود و در حال حاضر شهر رشت با خرید 3 و نیم درصد از سهام بانک شهر در کشور قرار گرفت.

وی در مورد تراموا نیز افزود: برای اجرایی کردن تراموا با یک مدل مدیریت مناسب قدم های خوبی برداشته شده است.

وی در ادامه به 90 اتوبوس که در قزوین بلاتکلیف بود اشاره کرد و گفت: 30 عدد آن را بازسازی کردند و به زودی تحویل میگیریم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.