به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محسن آهنی روز سه شنبه در نشست با کارکنان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا در این اداره افزود: چهار واحد مرغ فروشی، چهار واحد قصابی، پنج واحد عرضه لبنیات، 2 واحد خشکبار، 2 واحد قنادی و هشت واحد خواربارفروشی اقلام مورد نیاز مردم را در ماه مبارک رمضان با 10 تا 15درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.
وی بیان کرد: واحدهای صنفی یاد شده با نصب بنر مشخص می شوند و نظارت بر واحدهای فروش اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزی و قنادی ها توسط 10 بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با همکاری ناظران افتخاری آغاز شده است.
وی هدف از بازرسی ها را نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، ایجاد بستر مناسب تامین مایحتاج عمومی، تنظیم و کنترل بازار، جلوگیری از افزایش غیرقانونی و غیر متعارف قیمت کالاها، مقابله با تخلفات و رسیدگی سریع به شکایات و گزارشات مردمی عنوان کرد.
آهنی از شهروندان خواست گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و صادر نشدن فاکتور را با شماره تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و پنج هزار واحد صنفی در آن فعال است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.