به گزارش ایرنا، علیرضا انصاری در همایش کارگران که به مناسبت روز جهانی کارگر در رشت اظهار داشت: تنگناهایی وجود دارد که شاید نتوان به تمامی در خواست های به حق این قشر پاسخ مثبت داد اما دولت تدبیر و امید تلاش خود را به این معطوف کرده که حداقل بخشی از دغدغه های کارگران را برطرف کند.
وی با اشاره به اینکه نمایندگان تشکل های کارگری مشکلات شان را در جلسات تبیین می کنند، افزود: نظرات آنان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها لحاظ می شود اما این به معنای حل تمامی مشکلات این قشر و یا اقشار دیگر نیست .
انصاری ادامه داد: دشمنان ما با اقداماتی همچون تحریم ها تنگناهایی برای ما ایجاد کرده اند که گاهی این تنگناها اقشار ضعیف تر جامعه را تحت فشار قرار می دهد .
وی با بیان اینکه اهتمام دولت بر آنست که هر سال بخشی از این مشکلات را بر طرف کند ، خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده کوچک دولت اعلام می کنم که نه تنها ما به تشکلهای کارگری به عنوان تهدید نگاه نمی کنیم، بلکه آن را یک فرصت و غنیمت می دانیم.
وی اضافه کرد: از نمایندگان تشکلات کارگری در جلسات دعوت می کنیم و در حد امکان تلاش می کنیم که به نظر آنان جامه عمل بپوشانیم.
انصاری تصریح کرد: ما مسئولان هم کارگر زاده هستیم و بیشترمان این مشکلات را لمس کرده ایم ، اما بایستی بدانیم دشمنان سعی می کنند که بدلیل اینکه کشور ما آرمان های مقدسی را دنبال می کند ، تنگناهایی را برای مان ایجاد کنند .
معاون سیاسی فرماندار شهرستان رشت در خاتمه تاکید کرد : بایستی دست به دست هم بدهیم و با کمک همدیگر مشکلات را حل کنیم.
اول می مصادف با یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.
401 هزارو 490 کارگر در گیلان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.