فرماندار رودسر اشتغال جوانان را از دغدغه‌های رهبر انقلاب و مسئولان نظام خواند و گفت: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار زمینه‌ساز حمایت از نیروی کار و رونق اقتصادی است.

به گزارش ایلنا ازرودسر، علی وارسته به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر انقلاب با عنوان حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی که از محورهای اقتصاد مقاومتی بوده موجب ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در سطح جامعه می‌شود.

وی اشتغال جوانان را از دغدغه‌های رهبر انقلاب و مسئولان نظام عنوان کرد و افزود: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار زمینه‌ساز حمایت از نیروی کار و رونق اقتصادی است، مهارت‌آموزی، آموزش‌های ضمن خدمت و استفاده از روش‌های ترغیبی زمینه‌ساز امنیت شغلی کارگران با ایجاد افزایش تولید و توسعه اقتصادی است.

 فرماندار رودسر حمایت از سرمایه ایرانی و نیروی کار را مهم‌ترین مؤلفه تحقق شعار سال دانست و تصریح کرد: حمایت از تولید در راستای اشتغال پایدار در سایه اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی برای حمایت از بخش خصوصی امکان‌پذیر بوده و این امر نیازمند عزم جدی است.

وی با تأکید به رعایت تعادل در ارتباط کارفرما و کارگر برای کاهش مشکلات در حوزه کارآفرینی گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذار از سرمایه شخصی در حوزه اشتغال بکارگیری کرده لازم است تا ارتباط بین کارفرما و کارگر بازنگری شود.

وارسته بهدانی با تاکید بر اینکه  شعارهای سال از سوی رهبر انقلاب در طول چند سال‌اخیر توسعه محور بوده، افزود: رهبرانی که می‌خواهند جامعه‌شان را به رشد و تعالی برسانند شرایط را برای توسعه فراهم می سازند

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ‌سازی‌ها نتوانستیم آنگونه که می‌خواهیم به نتیجه دست یابیم، گفت: آموزش را باید از سنین کودکی آغاز کنیم تا با ورود رویکردهای اجتماعی از درون نهاد خانواده فرهنگ‌سازی  نتیجه بخش و ریشه‌ای را اجرایی کنیم.

فرماندار رودسر اظهار کرد : یکی از ضروری‌ترین مباحثی که باید در برنامه‌ها باشد ایجاد گفت‌وگوی متقابل است چراکه معتقدم با گفت‌وگو می‌توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد 

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در رشد اقتصادی، توسعه و تولید پیشرفتی داشته باشیم باید کنار هم قرار گیریم و با یک هدف و زبان مشترک برای ارتقا جایگاه‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.