به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان ) و در هفته سی و چهارم و آخرین بازی از این فصل از رقابت های جام آزادگان، ملوان در حالی در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان شهرداری تبریز است که تیم میهمان در لیگ دسته یک باقی مانده و ملوان بندرانزلی نیز ناکام از صعود به لیگ برتر همچنان در جام آزادگان حضور دارد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چهار بازی اخیر خود 2 پیروزی ، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه دارد و با سه گل زده و 2 گل خورده، هفت امتیاز را از آن خود کرده و تیم شهرداری تبریز نیز در چهار بازی اخیر خود با 2 شکست ، 2 پیروزی ، 11 گل زده و هفت گل خورده، توانست شش امتیاز را کسب کند .
آخرین تقابل دو تیم در 18 آذرماه سال گذشته در تبریز بود که تیم شهرداری تبریز توانست با نتیجه یک بر صفر ملوان بندرانزلی را با شکست بدرقه کند و ملوانان در بازی پیش رو، در صدد جبران شکست بازی رفت هستند.
ملوانان در این دیدار مهیار زحمتکش و حافظ یعقوبی را در اختیار ندارند و بقیه بازیکنان این تیم برای حضور در بازی و بر اساس نظر سرمربی حاضر خواهند بود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر از 33 بازی انجام شده، با 12 پیروزی، 16 تساوی و پنج باخت و با 36 گل زده و 26 گل خورده ، 52 امتیاز دارند و جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور را به خود اختصاص داده و شهرداری تبریز با 10 پیروزی، هشت تساوی و 16 باخت از همین تعداد بازی و با تفاضل گل منفی شش، هشت پله پایین تر از ملوانان و در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند و خیال این تیم از بابت بقا در لیگ دسته یک راحت است.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز به دلیل قطعی شدن صعود تیم های نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه بابل در این فصل نیز از صعود به لیگ برتر بازماند و این تیم برای سومین سال متوالی باید برای صعود به لیگ برتر در فصل پیش روی لیگ دسته یک فوتبال کشور، با تیم های حاضر در این لیگ رقابت کند.
قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا تارخ است و اسماعیل احمدی ، محمد شاکر و رضوان سرشار او را در امر قضاوت یاری می کنند و امیربهرام حسینی نقوی نیز ناظر این دیدار است.
دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و شهرداری تبریز عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی و به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برگزار می شود.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.