به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اکبرزاده امروز در پیش از خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این کلانشهر افزود: استان گیلان، در بخش مقاوم سازی خانه های روستایی در مقابل زلزله
مقام اول کشوری را دارد.
وی با اشاره به جمعیت 2 میلیون و 500 هزار نفری گیلان خاطر نشان کرد: از این تعداد یک میلیون نفر در 2 هزار و 500 روستای استان زندگی می کنند.
اکبرزاده به اجرای طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانواده اشاره و اظهار کرد: 2 هزار و یک روستا در استان دارای 20 خانوار به بالا هستند که طرح هادی تاکنون در 800 روستا اجرا شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان بیان داشت: شاخص اجرای طرح هادی در کشور به طور میانگین، 42 درصد و در گیلان 39 درصد است که بایستی برای رسیدن به میانگین کشوری تلاش بیشتری انجام گیرد.
وی در ادامه سخنانش آسفالت راه های روستایی را از دیگر برکات نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: در استان گیلان نیز در بخش آسفالت راه های روستایی اقدامات خوبی انجام گرفته است.
وی با اشاره به سند دارکردن خانه های روستایی به عنوان یکی دیگر از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاکنون بیش از یکصد هزار سند به روستاییان استان گیلان تحویل شده است.
در نمازجمعه این هفته رشت ایزدی نماینده تشکل های کارگری استان گیلان نیز در باره مشکلات این قشر سخنرانی کرد.
وی نبود امنیت شغلی و وضعیت معیشتی کارگران را از مهمترین مشکلات کارگران عنوان کرد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.