محمدرضا نازک کار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان ورودی خودروها به استان در مقایسه با سال گذشته افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت؛ یک میلیون و 342 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد26 درصدی را نشان می دهد .
وی بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد 675 هزار و 688 دستگاه خودرو و پس از آن محور رامسر-چابکسر با میزان تردد 515 هزار و 560 دستگاه وسیله نقلیه اعلام کرد.
به گفته وی بر اساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه ترددشمار؛ از ابتدای طرح نوروزی تا پایان وقت یازدهم این ماه ؛ گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد(776 وسیله نقلیه)پنجمین استان پرتردد کشور بوده است که در این مدت و در مقایسه با سال گذشته بیانگر هشت و سه دهم درصد رشد از نظر متوسط تردد ساعتی در استان است.
وی اضافه کرد: از بیست و سوم اسفندماه گذشته ،ساعت اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 بوده و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج 73کیلومتر بر ساعت بوده است.
نازک کار تصریح کرد:همچنین بر اساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه تردد شمار در استان؛ طی 24 ساعت گذشته محور لاهیجان – آستانه با متوسط تردد ساعتی ( دو هزار و 338 وسیله نقلیه) و با سرعت متوسط 60 کیلومتر بر ساعت و پس از آن محور رودبار–منجیل با متوسط تردد ساعتی دو هزار و 230( 2230وسیله نقلیه ) و با سرعت متوسط 65 کیلومتر بر ساعت پرتردد ترین محورهای استان از نظر بیشترین میزان تردد در استان بوده اند.
طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با 482 نیروی راهدار در قالب 41 گروه راهداری از بیست و سوم اسفندماه گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.