به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به ایرنا، شاهرخ یوسف زاده چابک افزود: 552 واحد متخلف به مراکز قضایی معرفی و بیش از 2 هزار اخطار برای مراکزی که بهداشت را رعایت نکردند، صادر شده است.
وی اظهار داشت: در حوزه درمان نیز از 29 اسفندماه گذشته تاکنون، بیش از 60 هزار نفر به مراکز اورژانس گیلان مراجعه کردند و حدود 10هزار نفر آنها در مراکز درمانی بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان بیان داشت: تاکنون حدود یک هزار عمل جراحی اورژانس، بیش از 450 عمل جراحی الکتیو و 21 مورد احیای قلبی ریوی موفق، انجام شده است.
وی با اشاره به راه اندازی 23 پایگاه سلامت نوروزی و استقرار 63 پایگاه اورژانس در استان گیلان افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی بیش از چهار هزار و 800 ماموریت مرکز توسط مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان انجام شد و 184 داروخانه در گیلان پاسخ گوی نیازهای دارویی مردم در ایام نوروز است.
ستاد طرح سلامت نوروزی از 15 اسفندماه گذشته در گیلان راه اندازی شد و در اجرای این طرح، بهبود خدمت رسانی به مردم در سه حوزه بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی، در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قرار گرفت.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.