به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا در حکم محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری به سیدرضا سیددانش آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و باعنایت به پیشنهاد دبیر شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه منصوب می‌شوید.
شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه، از فرهیختگان و اندیشمندان عالی رتبه کشور و استادان رشته های ارتباطات و نیز برجستگان حوزه رسانه تشکیل شده است.
سیدرضا سیددانش با 22 سال سابقه کار، گوینده رسمی سازمان صدا و سیما بوده و در بیش از 431 عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و گوینده حضور داشته است.
سیددانش در کارنامه خود عضویت در شورای سردبیری پایگاه‌های خبری، شورای فرهنگ و رسانه، مدیریت مرکز فرهنگی فجر، مرکز رسانه‌ای مهر، سرپرستی واحدهای شبکه استانی و عضویت در گروه مطالعاتی نخبگان را دارد.
این فعال فرهنگی و رسانه‌ای از سال 1377 تاکنون؛ مدیر اجرایی، دبیر، مشاور و عضو گروه برپایی 332 یادواره شهدا، سمینار، همایش و کنفرانس ملی و استانی نیز بوده است.
تهیه‌کنندگی فیلم مستند «زائر» و «عروج روح الله»، کارگردانی مستند «آن سر آسمان‌سای» با محوریت اربعین، نویسندگی 42 عنوان مقاله در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و نیز نویسندگی و تهیه‌کنندگی ویژه برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری، سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، انتخابات، روز جهانی قدس، راهپیمایی 22 بهمن، هفته دفاع مقدس و … از دیگر فعالیت‌های سیددانش است.
سیدرضا سیددانش هم‌اکنون مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور است.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.