به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سید عیسی مهدوی اظهار داشت : برای ساخت کمربندی خطبه سرا و تالش تامین اعتبار شده است و باید هر چه سریعتر شاهد پیشرفت در این پروژه ها باشیم.
وی افزود : دوربرگردان های محور تالش به آستارا استاندارد های لازم را ندارند و باید اقدامات لازم در خصوص رفع نواقص انجام پذیرد.
فرماندار تالش در شورای ترافیک عنوان کرد : نصب تابلوهایی برای معرفی فرهنگ و لباس تالشی در ورودی شهرها، علایم راهنمایی رانندگی ، تابلوهای راهنما، معرفی مناطق گردشگری و پاکسازی حاشیه راه ها از زباله و نخاله های ساختمانی از نکات مهم و قابل توجه می باشد.
در ادامه جلسه ایرج شاهی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار با اشاره به نزدیک شدن ایام عید و سال جدید خواستار توزیع بروشورها و نصب بنر جهت معرفی بیشتر و بهتر مناطق گردشگری شهرستان شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نیز در این جلسه گفت : در آستانه هفته منابع طبیعی یک روز بدون خودروی شخصی (14 اسفند) را در شهرستان تالش خواهیم داشت که این امر نیازمند همکاری و اطلاع رسانی مسئولان، روسای ادارات و اصحاب رسانه می باشد.
سید محمدی اظهار داشت : مسئولان بایستی در این روز هم مشارکت فعالانه داشته باشند هم زمینه ساز مشارکت همه شهروندان باشند تا در آستانه فرا رسیدن ایام پایانی سال و آغازسال جدید شاهد گامهایی اساسی در کاهش ترافیک شهری باشیم.
وی در ادامه افزود :در روزهای پایانی سال وایام عید ترافیک شهر تالش تبدیل به بزرگترین معضل شهروندان می شود که بایستی مسئولان امر در این خصوص از هم اکنون تدابیر لازم را بیاندیشند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
7106 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.