مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان، بهسازی شبکه‌های مویرگی راه‌های روستایی استان را بسیار مهم توصیف کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ‌با عنایت به تشکیل کمیته های تخصصی حمل و نقل جاده ای، ریلی و ترکیبی به منظور رفع مشکلات اساسی بخش‌های مختلف استان و ارائه تحلیل‌های علمی و کاربردی قابل طرح در برنامه‌های توسعه استان ‌ دومین جلسه کمیته تخصصی حمل و نقل جاده ای استان گیلان با حضور اعضا این کمیته در اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.

محسن عادلی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ضمن تشکر از مشارکت اعضای این کمیته ، به تداوم و تشکیل منظم این جلسات تاکید کرد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه حمل و نقل جاده‌ای بالغ بر 95 درصد حمل و نقل استان گیلان را دربرمی‌گیرد، گفت: هزینه راهسازی در استان گیلان به مراتب بالاتر از سایر استان‌هاست.

عادلی تصریح کرد: راه‌های روستایی را نباید دست کم بگیریم چراکه این راه‌ها شبکه هایی هستند که به راه‌های فرعی و اصلی منتهی می‌شوند.

وی بهسازی شبکه‌های مویرگی راه‌های روستایی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت :بهسازی این راه‌ها به ما کمک بسیاری می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این جلسه از اعضا خواستیم تا نظرات خود را به صورت مستند اعلام نموده تا در راستای اهداف این کمیته حرکت کنیم و تصمیماتی را اتخاذ نمائیم که مارا به اهداف‌مان نزدیک کند.

در پایان هر یک از اعضا به ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار حمل و نقل جاده‌ای استان پرداختند و تصمیم بر آن شد با توجه به اهمیت و گستردگی حوزه حمل و نقل جاده‌ای، در جلسه آتی این کمیته تمام دستگاه‌های اجرایی لیست پروژه های در دست اجرا و اولویت‌دار خود را براساس اولویتی که خود دستگاه برای آن تعیین کرد به ریاست جلسه ارائه کنند تا اعضای کمیته بتوانند با توجه به مستندات و عدله دستگاه مجری، نسبت به ادغام اولویت‌دار دستگاه‌های مختلف تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.