به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر رشت در مراسم افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت با بیان این که حدود شش میلیارد تومان برای راه اندازی این مرکز هزینه شده، گفت: در زمان حاضر 39 دوربین ثبت تخلف در این مرکز فعال شده است.
اسماعیل حاجی پور با اشاره به همدلی و همراهی دست اندرکاران از جمله پلیس راهور استان گیلان برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت خاطرنشان کرد: پروژه ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، حاصل تلاش و زحمات هفت ساله است.
وی با بیان این که راه اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت تنها در راستای ثبت تخلف نیست، تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز بسیاری از مشکلات ترافیکی رشت برطرف می شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: رصد ایستگاه های تاکسی در رشت و تردد اتوبوس ها نیز از جمله شرح وظایف این مرکز است.
وی در ادامه سخنانش هوشمندسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی در کلانشهر رشت را از دیگر برنامه های کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا عنوان و اضافه کرد: اخیرا در چند نقطه رشت هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی انجام شده و قصد داریم این مهم در تمامی شهر انجام شود.
وی با تاکید بر این مطلب که تمام توان خود را برای کاهش بار ترافیکی کلانشهر رشت به کار می گیرم، خاطر نشان کرد: تحقق این کار مهم با همدلی و همراهی مسئولان و مردم شدنی است.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200هزار نفر می رسد.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشار:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.