رئیس هیات کاراته استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دومین مرحله لیگ جهانی 2018 وان کاراته از امروز در امارات آغاز که سه کاراته کار و یک مربی از این استان عازم این مسابقات شدند.
رضا رسولی افزود: سارا بهمنیار ، آویشن باقری و مهتاب اسماعیلی از گیلان به عنوان کاراته کار و فاطمه قاسمی به عنوان مربی عازم دومین دوره مسابقات لیگ جهانی 2018 وان کاراته شدند.
وی یادآور شد: سارا بهمنیار که تنها گیلانی حاضر در اولین مرحله لیگ جهانی 2018 کاراته بود ، با رنکینگ 40 در وزن 50- کیلوگرم در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت که در این وزن 46 کاراته کار از کشورهای مختلف جهان با هم رقابت می کنند.
وی ادامه داد: همچنین آویشن باقری دیگر کاراته کار شایسته گیلانی با رنکینگ جهانی 77 در وزن 55- کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهد رفت که در این وزن 53 کاراته کار از کشورهای مختلف جهان حضور می یابند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: مهتاب اسماعیلی دیگر کاراته کار با تجربه و شایسته این استان نیز با رنکینگ جهانی 73 ، در وزن 68- کیلوگرم مبارزه می کند که در این وزن 39 کارته کار از کشورهای مختلف جهان حضور می یابند.
دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 2018 به مدت سه روز در امارات برگزار می شود و زبده ترین کاراته کاران سراسر جهان با هم رقابت می کنند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشار:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.