رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره برداری از 152 کیلومتر بهسازی راه روستایی استان گیلان گفت:برای توسعه مناطق روستایی و عشایری اعتبار ویژه‌ای اختصاص داده ایم.

به گزارش ایلنا از شفت، مراسم بهره برداری از 152 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی استان گیلان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار گیلان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، نمایندگان مردم شهرستانهای رشت و فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهری و جمع کثیری از مردم در بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت برگزار شد.

در این مراسم  محمدباقر نوبخت در سخنانی گفت:در توسعه راهها، اولویت با طرح‌هایی است که در آنها مشکلاتی برای مردم وجود دارد، لذا با پیمانکاران قرارداد منعقد و اعتبارات حواله داده شود تا بهسازی راه ها با جدیت صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه راه شفت - زنجان تعهد کرده‌ایم ولی در عین حال، لازم است در زمینه احداث راه عشایری، مسائل زیست محیطی بررسی شود و در صورت نبود مشکل ، در برنامه اجرا قرار گیرد. 
معاون رئیس جمهور با اشاره به سد لاسک شهرستان شفت گفت: برای تکمیل فرآیند احداث این سد اگر مشکلی وجود نداشته باشد، در کوتاه ترین زمان آن را اجرایی می کنیم و لازم است استاندار و سازمان برنامه و بودجه، بخش مربوطه را در استان دنبال کنند.
وی با بیان اینکه برای اشتغال جوانان وظیفه بزرگی داریم، افزود: در بودجه سال 97 برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی، برنامه‌ریزی و بودجه تعریف شده و از استاندار انتطار داریم در بحث اشتغال پیگیری انجام دهد و اگر نیاز به تقویت اعتبار داشته باشد، انجام می گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خاتمه سخنانش به وضعیت چایکاران استان‌های شمالی اشاره و اضافه کرد: آنچه سهم دولت از پرداخت مطالبات چایکاران بوده، پرداخت شده؛ چنانچه مطالبه‌ای باقی مانده، استاندار اعلام کند تا در دستور پرداخت قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.