مدیرکل راه وشهرسازی گیلان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی گیلان خود را برای مقابله با برف‌ آماده کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری گفت: با توجه به ورود سامانه بارش‌زا به گیلان و قرار گرفتن در فصل بارندگی، این اداره‌کل با همکاری دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و با بکارگیری از توان بخش‌خصوصی با تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات مورد نیاز، آماده مقابله با بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه و بحران‌های طبیعی، خصوصاً رفع موانع حرکتی و سهولت تردد هموطنان در اثر بارش برف هستند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 12 هزار کیلومتر راه همسنگ در استان وجود دارد که بخش اعظمی از حمل و نقل در آن‌ها انجام می‌شود، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده نیروهای امدادی، راهداری و پلیس راه نیز در جاده‌های مواصلاتی بویژه مناطق برف گیر حضور موثر و قوی دارند.

رئیس شورای حمل و نقل گیلان با اشاره به اهمیت ایمنی در تردد، تصریح کرد: جاده‌های گیلان به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های متنوع گردشگری حتی درفصل سرما نیز پذیرای مسافران است که باید آمادگی لازم برای این شرایط فراهم شود . در حال حاضر این اداره کل با همکاری دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و با بکارگیری از توان بخش‌خصوصی با تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم در راه‌های این استان موجود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.