رئیس هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در اصفهان جریان داشت ، تیم گیلان در رده سنی نوجوانان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز، عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد.
رضا رسولی افزود: در جریان این رقابت ها در وزن 70+ کیلوگرم محسن صفرنژاد از استان گیلان با غلبه برابر همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و مقام نخست شد همچنین مهدی کاظمی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این مسابقات در وزن 57 - کیلوگرم ، مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
به گفته رئیس هیات کاراته استان گیلان، علیرضا حبیبی در وزن 57 - کیلوگرم و آروین فرجی پور در وزن 70+ کیلوگرم از گیلان، موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این رقابت ها شدند.
پیش از این و در جریان رقابت های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، گیلان در رده سنی امید مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرده بود.
رقابت های بخش آقایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته، 27 تا 29 دی ماه در بخش های کاتا، کومیته انفرادی و کاتای تیمی برگزار شد.
تیم ملی منتخب کشورمان، رقابت های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن و اولین المپیک جوانان به میزبانی آرژانتین را پیش رو دارد.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.