امشب شب وداع بود، وداع با همسنگری که پس از 26 سال خدمت صادقانه به میهن اسلامی و هموطنانش به رفیع ترین درجات رسید و به دیدار معبود شتافت.
فرزند شهیدی که پس از 32 سال دوری از پدر عاشقانه به پدر شهیدش پیوست و دل دریایی اش آسمانی شد و چه زیبا مردم قدرشناس انزلی شهید زارع را همراهی کرده و در شب وداع با این شهید، خیل عظیم جمعیت با وجود وضعیت نامساعد جوی و بارش شدید باران با پای دل در این مراسم گام نهاده و بار دیگر نشان دادند قدرشناس خدمات شایسته و ماندگار کسانی هستند که صادقانه برای مردم و میهنشان پای در رکاب خدمت داشتند.
بارش باران تمامی نداشت و گویا دل آسمان نیز از غربت این یار سفرکرده گرفته بود و اشک آسمان با اشک گونه های حاضران در مراسم عجین شده بود .
در میان اشک و زاری حاضران به ناگاه فریاد یا حسین(ع) فضای مصلی را پرکرد و تابوت حامل پیکر مطهر شهید بر روی دوش همقطارانش به میان جمعیت آمد و غوغایی برپا شد، هیچ کس تاب و توان نداشت و هرکس بر گوشه ای از تابوت دستی رسانده و بوسه ای می زد و درنهایت هرکدام زانوی غم بغل گرفته و اشک ها بر گونه ها جاری بود.
حاضران در این مراسم در کنار تابوت شهید و با نوای مداح در غم فراق یکی دیگر از هموطنانشان به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ناوسروان تکاور، بیژن زارع متولد 1354 اهل و ساکن بندرانزلی بود که پدر بزرگوارش در پنجم دی ماه سال 64 در آبادان به درجه رفیع شهادت رسیده بود .
وی در سال 1370 به خدمت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی درآمد و پس از 26 سال خدمت صادقانه در جریان امداد رسانی در حادثه برخورد ناوشکن جمهوری اسلامی ایران (دماوند) به موج شکن انزلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر پاک این شهید صبح فردا یکشنبه تشییع و به خاک سپرده می شود.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.