ماجرای جمع آوری نرده های خط بی آر تی رشت به درازا کشیده شده و در حالی که مردم و شهروندان همچنان با رنج و عذاب در پرترددترین خیابان شهر (خیابان امام ) تردد می کنند، اما از هزار وعده خوبان خبری نیست!
با آغاز به کار شورای شهر پنجم و تغییر و تحول در مدیریت شهری که با انتخاب دکتر نصرتی به عنوان شهردار همراه شد، موضوع اجرای نامناسب پیاده راه فرهنگی و بی تاثیر بودن خط بی آر تی در چند جلسه شورای شهر به بحث گذاشته شد و طبق مصوبات آن، قرار بر این شده بود که خط بی آر تی (البته در این مسیر هرگز از اتوبوس های تندروی بی آرتی استفاده نشده و فقط اسمش خط بی آرتی بود!) جمع آوری شود و همان خط ویژه اتوبوسرانی شهر رشت فعالیت پدر بابایی خود را دنبال کند، ضمن اینکه در مورد پیاده راه فرهنگی هم تصمیمات متقن و تاثیرگذاری هنور اتخاذ نشده اما گفته می شود که قرار است این مسیر نیز برای تاکسی ها بازگشایی شود و تردد از خیابان امام به سمت خیابان شریعتی و سعدی جریان یابد تا تردد مردم سهل تر شده و مطالبات مردمی هم ارج گذاشته شود.
اما همه این اتفاقات و رویدادهای شورای شهر هنوز به فعل در نیامده و انگار نامه مصوبه شورا در این خصوص در بن بست های اداری شورا در حالت تعلیق قرار گرفته و یا اینکه احتمالات دیگری متصور است!
به هرحال آقای شهردار! آقایان شورانشین! شهروندان منتظر وفای به عهد شورای شهر و شهرداری در وهله اول برای جمع آوری نرده های زاید و مزاحم بی آر تی و در وهله دوم تسهیل در تردد رینگ اصلی شهر (خیابان امام، میدان شهرداری خیابان سعدی و خیابان شریعتی) هستند.
متاسفانه مردم یک شهر گرفتار تصمیم های اشتباه و اقدامات بی تاثیر ثابت قدم (شهردار سابق رشت) هستند؛ اقداماتی نابخردانه که حتی منجر به مرگ و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم رشت شده و هم اکنون شهر در کلاف سردرگمی قرار گرفته است.
خلاصه کلام اینکه آقای شهردار، اگر مصوبه و دستور شورا هنوز به دست شما نرسیده؛ زحمت بکشید و خودتان پیش دستی کنید و ماجرا را برای رضای خدا پیگیر باشید؛ چرا که جلوی ضرر را هروقت بگیرید منفعت است!
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.