به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عیسی مهدوی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اشتغال، سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در فرمانداری تالش گفت: 23 طرح های اشتغالزای تکاپو از ناحیه اداره صنعت، معدن و تجارت و 9 طرح از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصویب شده و ادارات شیلات و جهاد کشاورزی تالش نیز طرح های اشتغالزای دیگری تصویب کرده اند.
وی از مدیران دستگاهای اجرایی تالش خواست، برای اعتبارات اشتغالزا اهتمام بیشتر داشته باشند و عملکرد خود در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری را برای اطلاع مردم، در اختیار رسانه ها قرار دهند.
وی ادامه داد: همکاری مسئولان با فعالان اقتصادی و تولیدی برای رفع بیکاری ضروری است و جهت حل مشکلات صنایع تولیدی، باید ارتباط صاحبان آنها و فعالان اقتصادی با مسئولان و مدیران تقویت شود.
مهدوی از مسئولان خواست زیرساخت های لازم برای معرفی روستای کیشون بن تالش را به عنوان روستای بدون بیکار تامین و نسبت به اجرای طرح بوم گردی در آن روستا اقدام کنند.
تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و کیشون بن از روستاهای خوش منظره و گردشگری این شهرستان است.

** دستگیری فروشنده غیرمجاز سیم کارت های تلفن همراه در تالش
فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری عامل غیرمجاز فروش سیم کارت های نو و فعال تلفن همراه در روستای خطبه سرای این شهرستان و معرفی او به محاکم قضایی خبر داد.
سرهنگ عباس اسماعیلی به خبرنگار ایرنا گفت: متهم با دریافت مدارک شناسایی از مردم به بهانه های مختلف، به نام آنها سیم کارت خریداری و به دیگران عرضه می کرده است.
وی اظهار کرد: متهم در حال فروش سیم کارت دستگیر و در بازرسی از محل دستگیری او، 336 عدد سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل به ارزش 134 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
خبرنگار: سیدجلال سیدمحمدی**انتشاردهنده:کبیری
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.