معاون صنایع دستی میراث فرهنگی گیلان گفت: کارگاه آموزشی"صنایع چوب" ویژه هنرآموزان و مربیان مقطع متوسطه مدارس استثنایی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سلمان شاه محمدی با اشاره به اهمیت آموزش صنایع دستی به شیوه اصولی و کارآمد برای دانش آموزان مدارس استثنایی و لزوم آموزش مربیان آنها اظهار داشت: پیرو اجرای این مهم در قالب کارگاه آموزشی و پس از هماهنگی لازم با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، کارگاه آموزش صنایع چوب (معرق چوب) در شهرستان لاهیجان برگزار شد.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه ارتقاء سطح دانش علمی و مهارتی مربیان مدارس و هنرآموزان و نیز بهینه سازی آموزش معرق چوب در این کارگاه مورد توجه قرار داشته،اذعان کرد:در دوره مذکور استفاده از شیوه‌های نوین و خلاق جهت بهره‌وری کارآمد محصول، اصول کیفیت افزایی تولیدات، خواص و انواع کاربرد چوب‌ها، روش های خشک کردن چوب،آشنایی با ابزارهای مورد استفاده و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم بذکر است که آموزش دوره مذکور را ابراهیم ملاپور پهمدانی برعهده داشت که خود از اساتید جوان و برجسته رشته معرق چوب شهرستان لاهیجان است و موفق به دریافت نشان مرغوبیت کالا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کل کشور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.