فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از اجرای طرح الگویی ساماندهی سواحل استان گیلان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه بازدید مشترک مدیران و کارشناسان استانداری گیلان و شهرداری آستارا از طرح سالم‌سازی سفیر امید این شهر مرزی اظهار داشت:با توجه به سفر اخیر استاندار گیلان به آستارا و تاکید ایشان بر تکمیل زیرساخت‌های خدماتی و تفریحی در سواحل این شهرستان با پیگیری‌هایی که از سوی فرمانداری انجام شد، طرح الگویی ساماندهی شناگاه‌ها و سواحل استان گیلان در این شهرستان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در طرح سالم سازی سفیر امید در بازدیدی که با حضور مسئولان و کارشناسان استانداری و شهردار آستارا انجام گرفت مقرر گردید این طرح در این نقطه ساحلی به اجرا درآید .

وی یادآور شد: در اجرای این طرح در گام اول بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد که در آن پیش‌بینی‌های لازم برای ایجاد فروشگاه، محل‌های استراحت،  سرویس‌های بهداشتی، دوش حمام و سایر نیازمندی های داخل شناگاه‌ها انجام خواهد شد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه اجرای  این طرح می‌تواند نقش مهمی در خدما‌ت‌دهی به گردشگران ساحلی داشته باشد افزود: با توجه به جمعیت هدف موجود در سواحل شهرستان  می‌توانیم با تامین امکانات مورد نیاز و خدمات مطلوب به گردشگران زمینه‌های جذب گردشگر و ماندگاری آنها را در منطقه افزایش دهیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.